יום רביעי, 20 במאי 2015

פינתו של רמי שקלים - להיות לעזר



שאלה:
לפני שנתיים הוספתי לשמי את השם אורית , אבל בדרך כלל אני נקראת שירה. לפני כמה זמן שמעתי משהיא שהזכירה אותך, ואמרה ששמעה ממך כי שם שיש בו אותיות א,ה,ו,י הוא שם חזק כי אלה אותיות שם האל. זה נכון? כי אם כן, אז בשם שירה יש מהאותיות האלה: י, ה, ובשם אורית יש את האותיות: י,ו, אבל איזה שם עדיף לי, עם איזה אותיות? בנוסף, יש לי עליות וירידות חזקות בחיים במשך תקופה ארוכה, ואני רוצה לדעת את דעתך, למה זה קורה לי במשך תקופה כה ארוכה? מתי תהיה תקופה טובה? מתי אני נכנסת לשנה טובה יותר? מתי תהיה לי זוגיות אמיתית? איזה עבודה יותר תתאים לי? אני רוצה לפתוח עסק. האם מתאים לי להיות עצמאית? האם תוכל לפרט גם איזה סוג עסק? 
תודה מראש, שירה אורית.


תשובה
לשירה אורית שלום
קראתי את המייל שלך בעיון. במסגרת זאת בלתי אפשרי לפרט ולהרחיב ולענות על כל השאלות, וכשפונים אלי רצוי להתמקד בשאלה אחת ולא יותר, אשתדל לענות ככל הניתן. לגבי שאלתך איזה שם עדיף, התשובה החד משמעית: אורית. כל זמן שקוראים לך שירה מזלך קשור וסגור. לא מדובר כאן כרגע על אותיות המרכיבות את השם, אלא על הערך הנומרולוגי של השם, ועל התוצאה המתקבלת בחישוב השם יחד עם שם האמא. אז  השם אורית טוב לך ולא השם שירה. בקשר לתאריך לידתך, חישוב ובדיקה של תאריך לידתך 09/10/1985 מראה כי את בת מזל מאזניים ונשלטת על ידי שני כוכבים: מרס וונוס. בשנים האחרונות, סבלו בני מזל מאזניים רבות, וזאת בשל שהיית כוכב יופיטר במזלם. אומנם יופיטר עזב את מזל מאזניים לפני כמעט שנתיים, בתאריך 06/10/2012, אבל מאז בני מזל מאזניים ועוברים תהליך של התאוששות איטית וכניסה לתקופה טובה יותר. בנוסף, מיום הולדתך השנה – 2014 את נכנסת מבחינה נומרולוגית לשנה 9, ומשמעות הדבר סוף תקופה והתחלות חדשות וטובות בחייך. נראה כי את עומדת לשנות את אזור המגורים שלך, ההתחדשות תהיה גם בתחום הזוגיות, והכוונה למישהו שאת לא מכירה עדיין. על פי תאריך לידתך מתאים לך לעסוק ברפואה על ענפיה השונים, ולכן התחום שאת לומדת מתאים לך. אם כן, תתעודדי, תאמצי את המלצותיי ושהיה לך בהצלחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה